65050 Velká dřevěná bedna |
28024 Stavebnice služebního vozu ČSD D |
|
| | ![](modely/small_SL270991.JPG) | | Stavebnice modulu nádraží cena:1399,-
Délka:1m
Šířka:0,5m | |
|
| | ![](modely/small_SL270988.JPG) | | Stavebnice přechodového modulu mezi nádražím a krajinou cena:1399,- | |
|
| | ![](modely/small_SL270989.JPG) | | Stavebnice modulu krajiny cena:1399,- | |
|
|
| ![](modely/small_SL270992.JPG) | | Čelo modulu | |
|
| | ![](modely/small_SL270963.JPG) | | První dva moduly nádraží sestaveny , sešroubovány a po celé délce potaženy jednou vrstvou korku. | |
|
| | ![](modely/small_SL270964.JPG) | | Naměření středu modulů | |
|
|
| ![](modely/small_SL270966.JPG) | | Zde bude položena první vyhybka firmy Tillig ve velikosti TT | |
|
| | ![](modely/small_SL270967.JPG) | | Odvrtání otvoru pro přestavník 86110 Tillig ,který bude upevněn pod povrchem. | |
|
| | ![](modely/small_SL270968.JPG) | | Položená vyhybka na otvor. | |
|
|
| ![](modely/small_SL270969.JPG) | | Zde bude jednou přejezd | |
|
| | ![](modely/small_SL270970.JPG) | | Položení korku pro silnici | |
|
| | ![](modely/small_SL270974.JPG) | | Přechodová kolej Tillig 83139,která se dá posouvat v ose koleje.
Momentálně je zasunuta | |
|
|
| ![](modely/small_SL270975.JPG) | | A fotečka posunuté koleje v ose. | |
|
| | ![](modely/small_SL270978.JPG) | | Podél silnice je většinou příkop | |
|
| | ![](modely/small_SL270980.JPG) | | Příkop a násep pod kolejema | |
|
|
| ![](modely/small_SL270984.JPG) | | Skoro položené levá část nádraží | |
|
| | ![](modely/small_SL270986.JPG) | | A ještě jednou 83139 | |
|
| | ![](modely/small_SL270077.JPG) | | Foto skutečného nádraží | |
|
|
| ![](modely/small_SL270076.JPG) | | Přejezd | |
|
| | ![](modely/small_SL270977.JPG) | | Jelikož na trati Pečky-Kouřim jezdili 423 ,tak jsem si již jednu postavil | |
|
| | ![](modely/small_SL270971.JPG) | | 423 přední část | |
|
|
| ![](modely/small_SL270972.JPG) | | 423 zadní část | |
|
| | ![](modely/small_SL270997.JPG) | | Přechod kolejí s modulu na modul | |
|
| | ![](modely/small_SL270998.JPG) | | Posunutá přechodová kolej | |
|
|
| ![](modely/small_SL270999.JPG) | | Jelikož dělám nádraží, musí být šterk mezi kolejema v úrovni pražců ,proto zde vlepim mezi koleje korkové pásky. | |
|
| | ![](modely/small_SL271000.JPG) | | Pásek korku | |
|
| | ![](modely/small_SL271001.JPG) | | Druhý modul má již položené koleje | |
|
|
| ![](modely/small_SL271002.JPG) | | První a druhý modul | |
|
| | ![](modely/small_SL271003.JPG) | | Přilepené a přišpendléné pásky korku mezi kolejeme. | |
|
| | ![](modely/small_SL271005.JPG) | | Přesátí prachu | |
|
|
| ![](modely/small_SL271006.JPG) | | Prach použiji na korkové pásky mezi koleje. | |
|
| | ![](modely/small_SL270090.JPG) | | Druhý modul končí u cca skladiště | |
|
| | ![](modely/small_SL271019.JPG) | | Přeložení vyhybky | |
|
|
| ![](modely/small_SL271020.JPG) | | Dopoložení vyhybky ,dle původního nádraží Bošice. | |
|
| | ![](modely/small_SL271009.JPG) | | Přejdeme ke štěrkování kolejí.Štěrk nasypeme za sucha do kolejí.Používám štěrk od fa Auhagen. | |
|
| | ![](modely/small_SL271010.JPG) | | Za sucha štětcem urovnáme štěrk. | |
|
|
| ![](modely/small_SL271011.JPG) | | Do stříkačky si uděláme roztok ,který obsahuje :jednu dávku vody , dvě dávky lepidla Herkules a jednu kapku jaru. | |
|
| | ![](modely/small_SL271012.JPG) | | Následně zakapeme štěrk. | |
|
| | ![](modely/small_SL271018.JPG) | | Zakapaná vyhybka | |
|
|
| ![](modely/small_SL271017.JPG) | | Ještě jednou rovnání štěrku. | |
|
| | ![](modely/small_SL271036.JPG) | | V prostoru ,kde bude pole přilépíme přesátý prach. | |
|
| | ![](modely/small_SL271049.JPG) | | Po zaschnutí prach obarvíme . | |
|
|
| ![](modely/small_SL271078.JPG) | | Nabarvené pole natřeme lepidlem | |
|
| | ![](modely/small_SL271079.JPG) | | Přilepíme molitanovou drť | |
|
| | ![](modely/small_SL271080.JPG) | | Zakapeme molitan | |
|
|
| ![](modely/small_SL271082.JPG) | | Trávu nastřílíme pomocí flokovačky od Nocha | |
|
| | ![](modely/small_SL271083.JPG) | | Travnatá plocha | |
|
| | ![](modely/small_SL271141.JPG) | | Obilí | |
|
|
| ![](modely/small_SL271142.JPG) | | Obilí | |
|
| | ![](modely/small_SL271148.JPG) | | Horní pohled | |
|
| | ![](modely/small_SL271143.JPG) | | Silnice s příkopem | |
|
|
| ![](modely/small_SL271147.JPG) | | Horní pohled | |
|
| | ![](modely/small_SL271153.JPG) | | Návěstidlo k výhybce | |
|
| | ![](modely/small_SL271157.JPG) | | Levé zhlaví | |
|
|
| ![](modely/small_SL271240.JPG) | | Příjezdová cesta | |
|
| | ![](modely/small_SL271245.JPG) | | Nakládací plocha | |
|
| | ![](modely/small_SL271248.JPG) | | Levé zhlaví | |
|
|
| ![](modely/small_SL271908.JPG) | | Posekané obilí | |
|
| | ![](modely/small_SL271911.JPG) | | Stromy podél nádraží | |
|
| | ![](modely/small_SL271915.JPG) | | Šturc | |
|
|
| ![](modely/small_SL271916.JPG) | | Rozestavěné pravé zhlaví | |
|
| | ![](modely/small_SL271920.JPG) | | Rozestavěný peron | |
|
| | ![](modely/small_SL271922.JPG) | | Budoucí řepkové pole | |
|
|
| ![](modely/small_SL271929.JPG) | | Naflokované a zasypané řepkové pole | |
|
| | ![](modely/small_SL271930.JPG) | | Imitace posekaného řepkového pole | |
|
| | ![](modely/small_SL271932.JPG) | | Horní pohled | |
|
|
| ![](modely/small_SL272060.JPG) | | Propustek | |
|
| | ![](modely/small_SL272062.JPG) | | Polní cesta | |
|
| | ![](modely/small_SL272070.JPG) | | Máme již 4m | |
|
|
| ![](modely/small_SL272072.JPG) | | Posekaná louka | |
|
| | ![](modely/small_SL272073.JPG) | | Voda | |
|
| | ![](modely/small_SL272074.JPG) | | Čtvrtý modul | |
|
|
| ![](modely/small_SL272075.JPG) | | Rozestavěné skáli | |
|
| | ![](modely/small_SL272076.JPG) | | Rozestavěné skály | |
|
| | ![](modely/small_SL272084.JPG) | | Propustek | |
|
|
| ![](modely/small_SL272080.JPG) | | M131 před vjezdem do Bošického nádraží | |
|
| | | ![](modely/small_SL272362.JPG) | | Vegetace Noch | |
|
|
| ![](modely/small_SL272374.JPG) | | Vegetace Noch | |
|
| | ![](modely/small_SL272369.JPG) | | T444 | |
|
| |
| ![](modely/small_SL272371.JPG) | | T444 u skal | |
|
| | ![](modely/small_SL272370.JPG) | | T444 na propustku | |
|
| | ![](modely/small_SL272379.JPG) | | T444 zase u skal | |
|
|
| ![](modely/small_SL272373.JPG) | | Pohled na pátý modul a jelikož je zase jaro 2010,tak toho moc neudělám. | |
|
| | ![](modely/small_SL273373.JPG) | | Přestavba statku od firmy Auhagen. | |
|
| | ![](modely/small_SL273372.JPG) | | Jelikož se mě na statku od Auhagenu k.č.12257 nelíbylo to hrozné hrazdění ,vše jsem přetmelil a přestříkal a následně přepatinoval. | |
|
|
| | ![](modely/small_SL273375.JPG) | | Opět je zde použita vegetace od firmy Noch-LASER CUT minis . | |
|
| |
| ![](modely/small_SL273386.JPG) | | Statek zasazen na své místo na modulu | |
|
| | ![](modely/small_SL273387.JPG) | | Řeka zhotovená za pomocí dvousložkové vody Noch k.č 60870 | |
|
| |
| | | ![](modely/small_SL274426.JPG) | | Začátek přestavby mostu od fimy Tillig | |
|
|
| ![](modely/small_SL274464.JPG) | | Papírové skladiště dle skutečné předlohy z nádraží Bošice | |
|
| | ![](modely/small_SL271789.JPG) | | Skutečná stavba z Bošic | |
|
| |
| ![](modely/small_P5300062.JPG) | | Po povodni v roce 2013 bohužel byla ukončena dostavba modulů,jelikož byli nenávratně poškozeny.S této smutné události pár fotek. | |
|
| | |
| | ![](modely/small_P5300063.JPG) | | A ještě kolejiště na hraní. | |
|
| |
| ![](modely/small_P5290042.JPG) | | Voda po opadnutí cca jednoho metru v pondělí večer | |
|
|
|
|
| |