H0 23458 Přejezdové kříže pro vícekolený přejezd
 |
|  | | Stavebnice modulu nádraží cena:1399,-
Délka:1m
Šířka:0,5m | |
|
| |  | | Stavebnice přechodového modulu mezi nádražím a krajinou cena:1399,- | |
|
| |  | | Stavebnice modulu krajiny cena:1399,- | |
|
|
|  | | Čelo modulu | |
|
| |  | | První dva moduly nádraží sestaveny , sešroubovány a po celé délce potaženy jednou vrstvou korku. | |
|
| |  | | Naměření středu modulů | |
|
|
|  | | Zde bude položena první vyhybka firmy Tillig ve velikosti TT | |
|
| |  | | Odvrtání otvoru pro přestavník 86110 Tillig ,který bude upevněn pod povrchem. | |
|
| |  | | Položená vyhybka na otvor. | |
|
|
|  | | Zde bude jednou přejezd | |
|
| |  | | Položení korku pro silnici | |
|
| |  | | Přechodová kolej Tillig 83139,která se dá posouvat v ose koleje.
Momentálně je zasunuta | |
|
|
|  | | A fotečka posunuté koleje v ose. | |
|
| |  | | Podél silnice je většinou příkop | |
|
| |  | | Příkop a násep pod kolejema | |
|
|
|  | | Skoro položené levá část nádraží | |
|
| |  | | A ještě jednou 83139 | |
|
| |  | | Foto skutečného nádraží | |
|
|
|  | | Přejezd | |
|
| |  | | Jelikož na trati Pečky-Kouřim jezdili 423 ,tak jsem si již jednu postavil | |
|
| |  | | 423 přední část | |
|
|
|  | | 423 zadní část | |
|
| |  | | Přechod kolejí s modulu na modul | |
|
| |  | | Posunutá přechodová kolej | |
|
|
|  | | Jelikož dělám nádraží, musí být šterk mezi kolejema v úrovni pražců ,proto zde vlepim mezi koleje korkové pásky. | |
|
| |  | | Pásek korku | |
|
| |  | | Druhý modul má již položené koleje | |
|
|
|  | | První a druhý modul | |
|
| |  | | Přilepené a přišpendléné pásky korku mezi kolejeme. | |
|
| |  | | Přesátí prachu | |
|
|
|  | | Prach použiji na korkové pásky mezi koleje. | |
|
| |  | | Druhý modul končí u cca skladiště | |
|
| |  | | Přeložení vyhybky | |
|
|
|  | | Dopoložení vyhybky ,dle původního nádraží Bošice. | |
|
| |  | | Přejdeme ke štěrkování kolejí.Štěrk nasypeme za sucha do kolejí.Používám štěrk od fa Auhagen. | |
|
| |  | | Za sucha štětcem urovnáme štěrk. | |
|
|
|  | | Do stříkačky si uděláme roztok ,který obsahuje :jednu dávku vody , dvě dávky lepidla Herkules a jednu kapku jaru. | |
|
| |  | | Následně zakapeme štěrk. | |
|
| |  | | Zakapaná vyhybka | |
|
|
|  | | Ještě jednou rovnání štěrku. | |
|
| |  | | V prostoru ,kde bude pole přilépíme přesátý prach. | |
|
| |  | | Po zaschnutí prach obarvíme . | |
|
|
|  | | Nabarvené pole natřeme lepidlem | |
|
| |  | | Přilepíme molitanovou drť | |
|
| |  | | Zakapeme molitan | |
|
|
|  | | Trávu nastřílíme pomocí flokovačky od Nocha | |
|
| |  | | Travnatá plocha | |
|
| |  | | Obilí | |
|
|
|  | | Obilí | |
|
| |  | | Horní pohled | |
|
| |  | | Silnice s příkopem | |
|
|
|  | | Horní pohled | |
|
| |  | | Návěstidlo k výhybce | |
|
| |  | | Levé zhlaví | |
|
|
|  | | Příjezdová cesta | |
|
| |  | | Nakládací plocha | |
|
| |  | | Levé zhlaví | |
|
|
|  | | Posekané obilí | |
|
| |  | | Stromy podél nádraží | |
|
| |  | | Šturc | |
|
|
|  | | Rozestavěné pravé zhlaví | |
|
| |  | | Rozestavěný peron | |
|
| |  | | Budoucí řepkové pole | |
|
|
|  | | Naflokované a zasypané řepkové pole | |
|
| |  | | Imitace posekaného řepkového pole | |
|
| |  | | Horní pohled | |
|
|
|  | | Propustek | |
|
| |  | | Polní cesta | |
|
| |  | | Máme již 4m | |
|
|
|  | | Posekaná louka | |
|
| |  | | Voda | |
|
| |  | | Čtvrtý modul | |
|
|
|  | | Rozestavěné skáli | |
|
| |  | | Rozestavěné skály | |
|
| |  | | Propustek | |
|
|
|  | | M131 před vjezdem do Bošického nádraží | |
|
| | |  | | Vegetace Noch | |
|
|
|  | | Vegetace Noch | |
|
| |  | | T444 | |
|
| |
|  | | T444 u skal | |
|
| |  | | T444 na propustku | |
|
| |  | | T444 zase u skal | |
|
|
|  | | Pohled na pátý modul a jelikož je zase jaro 2010,tak toho moc neudělám. | |
|
| |  | | Přestavba statku od firmy Auhagen. | |
|
| |  | | Jelikož se mě na statku od Auhagenu k.č.12257 nelíbylo to hrozné hrazdění ,vše jsem přetmelil a přestříkal a následně přepatinoval. | |
|
|
| |  | | Opět je zde použita vegetace od firmy Noch-LASER CUT minis . | |
|
| |
|  | | Statek zasazen na své místo na modulu | |
|
| |  | | Řeka zhotovená za pomocí dvousložkové vody Noch k.č 60870 | |
|
| |
| | |  | | Začátek přestavby mostu od fimy Tillig | |
|
|
|  | | Papírové skladiště dle skutečné předlohy z nádraží Bošice | |
|
| |  | | Skutečná stavba z Bošic | |
|
| |
|  | | Po povodni v roce 2013 bohužel byla ukončena dostavba modulů,jelikož byli nenávratně poškozeny.S této smutné události pár fotek. | |
|
| | |
| |  | | A ještě kolejiště na hraní. | |
|
| |
|  | | Voda po opadnutí cca jednoho metru v pondělí večer | |
|
|
|
|
| | |